Isnin, 16 April 2012

My New Best Friend Forever... :)

Dicatat oleh Nor Zaida Hanim Cantek di 10:30 PG
Sejak awal tahun aritu, badan rasa letih2 jer.. Lagi2 bila anak2ku dah mula sekOlah.. Nak kena bangun awal pagi, kejut anak2, kejut "hubby", nak buat sarapan.. Sumenyer rasa terkocoh-kocoh jer nak buat.. huhuhu.. dah itu rutinnye kan nak x nak, kena gak buat.. huhu.. lagi2 nak kena buat adalah melayan sikecilku.. mandi, menyusu, bagi makan & tidOkan.. hehehe..

Bila masuk tgahhari jer dah melepet kepenatan.. nak xnak kena gak tidO jap, tp bila bgn tidO badan masih rasa lesu lagi.. malam lak dah kepenatan.. kadang2 kOl 9 dah terlOlap.. huhuhu.. sian "hubbyku"...

Start bulan 3, slalu baca statement sepupuku di FB.. mengatakan semenjak dia mengamalkan satu produk nih, Alhamdulillah bdan semakin sihat & cergas, kurang rasa letih2.. Sooo.. aku pun amik keputusan nak mencuba gak produk nih.. hehehe.. nak tau produk apa?...



Inilah produknya... SET WANITA ANGGUN.... Alhamdulillah mmg terasa anggun jer lepas mengamal produk nih.. letih2 badan pun dah kurang (nak cakap xde langsung tu tipulah kan.. ) banyak kebaikan yg aku perolehi dgn mengamalkan produk ni.. contohnya QShe tu, susu badan makin banyak.. Alhamdulillah rezeki sikecilku.. Kalo xsempat nak masakkan bubur dia pun, bagi jer susu badan.. kalo lambat bg, confirm basah bajuku dgn air susu tuh.. huhuhu.. BIDADARI lak, mmg sgt2 memuaskan hatiku & "hubbyku"... Saat bersama jadi semakin INDAH.. hehehe.. bak kata2 yg tertulis kat kotak Bidadari tuh.. "Setiap malam adalah malam pertama.." hehehe.. memang terbukti sgt2.. :)



Xsampai sbulan aku makan produk nih.. Aku pun tambah lagi produk utk "hubby" pulak.. (dalam gambar nih ada Bidadari skali, yg tu utk jiranku). "Hubby" selalu mengadu sakit2 badan, sebab slalu bersukan kan.. soo penat.. Alhamdulillah sekarang nih dah sebulan makan produk nih, dah xde mengadu sakit2 badan lagi.. Yg ku lihat makin cergas jer sekarang nih.. Alhamdulillah sgt2. Bersyukur kerna mengenali produk nih.. memang menjaminkan kesihatan utk semua.. InsyaALLAH.











0 ulasan on "My New Best Friend Forever... :)"

Catat Ulasan

 

Homemade Choice (Az-Zaujah) Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez | Distributed by eFree Blogger Help