Ahad, 14 Ogos 2011

Happy 7th Anniversary...

Dicatat oleh Nor Zaida Hanim Cantek di 9:50 PG
Happy Our 7th Anniversary..!!...

Alhamdulillah, diam x diam dah 7tahun kami kawen... :) mmg banyak sangat kenangan yg terjadi, tersimpan & terpendam... Dugaan pun banyak, biasalah kan 'sedangkan lidah lagi tergigit.. inikan pula suami-isteri'.. Alhamdulillah dapat kami tempuhi dgn kesabaran..

Hehehe... anak pun dah nak masuk 3.. :) insyaALLAH anak yg ke-3 ni hadiah Anniversary yg terbaik buat suamiku & diriku sendiri.. tinggal menghitung hari jer ni.. dup dap dup dap jer rasanya... huhuhu...

Ni tgh berkira-kira nak berbuka pOser kat mana yer... skali nak 'celebrate' Anniversary kami... huhu.. tgklah yer kalO ada bajetnyer... hehehe.. almaklumlah aku ni xkeje, sian cik abang nnt nak kena tunaikan permintaan aku plak.. huhu.. tengok jer la nnt... insyaALLAH akan ada rezeki yg mendatang nnt.

0 ulasan on "Happy 7th Anniversary..."

Catat Ulasan

 

Homemade Choice (Az-Zaujah) Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez | Distributed by eFree Blogger Help